ROAR

Při vývoji tohoto rámu byly využity nejnovější znalosti karbonových technologií. 
Rám navazuje na úspěšný model 6IX (vítězný model Brno Bike Prestige 2009).
Je vyroben z karbonových vláken s vysokým modulem pružnosti a pevností v tahu. 
Má skvělou hmotnost a vyniká i ve všech dalších parametrech – boční tuhosti, 
schopnosti absorpce rázů zajištující dobré vedení stopy i v těch nejvyšších rychlostech, 
odolnosti a houževnatosti.
Rozšířená středová spojka u rámu s ložisky integrovanými dovnitř (Press Fit). Díky této 
konstrukci lze středovou partii rámu udělat širší, a tím i tužší. Ložiska jsou lépe chráněna 
a jejich montáž je snazší.

ULTRALITE SS VACUUM

Nově řešená zadní stavba Ultralite SS vacuum umožňuje propružení ve vertikálním směru 
a podílí se na vysoké míře pohodlí při zachování maximální boční tuhosti (kterou garantuje 
mohutně dimenzovaná oblast v okolí středového složení i nově řešené řetězové vzpěry).

BEARING 1 1/2"

Hlavová trubka 1 1/8“ – 1 1/2“ se podílí na vyšší tuhosti v oblasti hlavové trubky. 
Kolo se lépe ovládá, má lepší stabilitu ve vysokých rychlostech a řízení je přesnější.

CARBON DROPOUT

Celokarbonové patky redukují váhu rámu.
 
 

AERON

 
Silniční rám z materiálu P6 Ultralite s 3x zeslabovanými trubkami. Koncepce rámu vychází 
z našich zkušeností s PELL‘S Contrast Technology použité u rámů Seven. Rám Aeron má 
výraznější sloping a nově i technologii RRT.
 
Bi-axiální spodní rámová trubka zvyšuje svou profilací pevnost v namáhané části u hlavové trubky. 
Vertikální zploštění v oblasti středového složení je provedeno na maximální šíři pro dosažení 
vysoké účinnosti přenosu síly do pohybu vpřed.
 
Krátká zadní stavba a výrazně zmenšený zadní rámový trojúhelník se podílí na maximální boční 
tuhosti systému a na dokonalém přenosu síly jezdce do pohybu vpřed. Sedlové vzpěry, které jsou 
oproti klasické konstrukci „položené“ pod ostřejším úhlem, garantují maximální komfort bez ztráty 
energie. Tyto velmi subtilní zadní vzpěry mají navíc speciální profilaci, díky níž rám disponuje 
výbornou schopností absorbovat vibrace.

BEARING 1 1/2"

Nová hlavová trubka 1 1/8“ – 1 1/2“ ze speciální kombinace slitin dodává kolu maximální možnou 
pevnost a velmi spolehlivé vedení směru. Nová pevnější tapered vidlice je dokonale napojená na 
hlavovou trubku a tvoří tak jeden designový celek. Díky této konstrukci je oblast hlavové trubky tužší,
kolo má lepší stabilitu ve vysokých rychlostech, řízení je přesnější a kolo se tak lépe ovládá. 
Broušené sváry podtrhují exkluzivitu tohoto rámu.
 
 
 
 

optimalizace PageRank.cz