SEVEN

Seven 29 je vyvrcholením mnohaletého vývoje rámů Seven ověnčených celou řadou ocenění a vítězství. 
Přední rámový trojúhelník s absolutní torzní tuhostí je doplněn RRT zadní stavbou. Výsledný rám poskytuje 
jezdci nekompromisní přenos síly, krátká zadní stavba i rozvor dávají kolu úžasnou ovladatelnost a hbitost, 
závodní XC geometrie s nižším středem garantuje stabilitu, přilnavost a kontrolu nad kolem za všech situací. 
Všechny modely jsou nabízeny jak s odpruženou vidlicí se 100 mm zdvihem, tak i volitelně s celokarbonovou 
pevnou vidlicí PELLS FCF 29, která díky své váze 670 g, boční tuhosti i schopnosti eliminovat mírné vibrace, 
může znamenat na technicky nenáročných tratích další zrychlení. Např. model XTR s pevnou vidlicí váží 8,2 kg.
 
 
BB 92 - rozšířená středová spojka u rámu s ložisky integrovanými dovnitř středová partie rámu je širší a tím i tužší.
 
Reduced Rear Triangle - Krátká zadní stavba (dosažená díky prohnutí sedlové trubky) a výrazně zmenšený 
zadní rámový trojúhelník se podílí na maximální boční tuhosti systému a dokonalém přenosu síly jezdce do 
pohybu vpřed. Pružné vzpěry, které jsou oproti klasické konstrukci „položené“ pod ostřejším úhlem, současně 
garantují maximální komfort bez ztráty energie. Tato technologie plně využívá možnosti zkonstruovat karbonový 
kompozit s rozdílnými charakteristikami v horizontální a vertikální ose.
 
Tube to tube – Postup výroby spočívá ve výrobě přesně „laděných“ segmentů rámu, které však nejsou vlepovány 
do předem připravených spojek, ale sestavovány a spojovány do jednoho celku přesně definovaným postupem 
pomocí anizotropního kompozitu se spojitými vlákny.
Full Carbon Sandwich Tube – Technologie výroby jednotlivých segmentů rámu. U jednotlivých trubek je horní a 
vnitřní vrstva nápletu volena s ohledem na vysokou tvarovou tuhost. Mezi těmito vrstvami jsou stlačené vnitřní 
náplety, jejichž úhly a vrstvy přesně odpovídají požadavkům v dané části rámu. Výsledkem je zvýšení torzní 
tuhosti těchto částí a tím i celku.
 

optimalizace PageRank.cz