Závodní kolo budoucnosti. 
I přes současný odměřený postoj UCI k použití kotoučových brzd v závodech je zřejmé, že vývoj půjde 
tímto směrem. Koncepce kola navazuje na předchozí velmi úspěšné silniční modely PELL’S řady RR.
Rám i vidlice RR6 Disc jsou vyrobeny z vláken High modulus carbon s vysokou pevností a pružností, 
seat stay jsou řešené technologií Ultralite SS Vacuum pro maximální pohodlí. Kolo má čistou závodní 
geometrii a je koncipované pro nekompromisní přenos výkonu, pohodlí a minimální váhu při použití 
diskových brzd.
Rám má pevnou zadní osu 142x12 mm pro maximální tuhost a přenos síly jezdce. Diskové brzdy jsou 
určené pro kotouče 140 mm, uchycení brzd je pomocí Flat Mount. Rám má vnitřní vedení kabeláže. 
Top model Dura Ace 2017 je osazen zcela novými karbonovými aero koly PELL’S RC56 Disc s osami 
142x12 mm a 100x12 mm. Tato zapletená kola byla speciálně vyvinuta pro výbornou aerodynamiku při 
osazení širšími plášti až do 30 mm. Jde o nový koncept závodního kola, které i při maximálním výkonu 
a nekompromisní aerodynamice nabízí vysokou dávku pohodlí.
BB86 – rozšířená středová spojka u rámu s ložisky integrovanými dovnitř (Press Fit). Díky této konstrukci 
lze středovou partii rámu udělat širší, a tím i tužší. Ložiska jsou lépe chráněna a jejich montáž je snazší.
Hlavová trubka 1 1/8“ – 1 1/2 se podílí na vyšší tuhosti v oblasti hlavové trubky. Kolo se lépe ovládá, má 
lepší stabilitu ve vysokých rychlostech, řízení je přesnější.
 
 
Carbon Dropout – celokarbonové patky redukují hmotnost rámu. 
 
Celokarbonová vidlice RR6 Disc 1 1/8“ – 1 1/2“ se významně podílí na pevnosti rámového setu, pevná osa 
je ve standardu 100x12 mm. 
 

ROAR 

Váš unikátní ROAR!
Rámový set Roar nabízíme s možností aplikace individuálního barevného provedení. Každý 
rámový set je lakovaný ručně v České republice. Hlavní designový koncept je daný (rozmístění log 
a barevných pruhů). V základní ceně rámu jsou dvě barvené varianty (černá/červená, černá/modrá). 
Za příplatek nabízíme možnost vlastního barevného provedení celého rámového setu (při zachování 
designového konceptu log a pruhů) včetně možnosti jména na libovolné místo na rámu. 
Filosofie je jasná – Roar je exklusivní rám se špičkovými parametry, proto k němu nabízíme 
nadstandardní servis s možností individuálního lakovaní. 
 

Při vývoji tohoto rámu byly využity nejnovější znalosti karbonových technologií. Rám navazuje 
na úspěšný model 6IX (vítězný model Brno Bike Prestige 2009). 
 
Je vyroben z karbonových vláken s vysokým modulem pružnosti a pevností v tahu. Má skvělou 
hmotnost a vyniká i ve všech dalších parametrech – boční tuhosti, schopnosti absorpce rázů 
zajištující dobré vedení stopy i v těch nejvyšších rychlostech, odolnosti a houževnatosti. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nově řešená zadní stavba Ultralite SS vacuum umožňuje propružení ve vertikálním směru a podílí se na 
vysoké míře pohodlí při zachování maximální boční tuhosti (kterou garantuje mohutně dimenzovaná oblast 
v okolí středového složení i nově řešené řetězové vzpěry).
 
 
Hlavová trubka 1 1/8“ – 1 1/2 se podílí na vyšší tuhosti v oblasti hlavové trubky. Kolo se lépe ovládá, 
má lepší stabilitu ve vysokých rychlostech, řízení je přesnější.
 
rozšířená středová spojka u rámu s ložisky integrovanými dovnitř (Press Fit). Díky této konstrukci lze
středovou partii rámu udělat širší, a tím i tužší. Ložiska jsou lépe chráněna a jejich montáž je snazší.
 
  

celokarbonové patky redukují váhu rámu.

 

AERON

 
    
Silniční rám ze slitiny P6 Ultralite s 3x zeslabovanými trubkami. Koncepce rámu vychází z našich zkušeností 
s PELL‘S Contrast Technology použité u rámů Seven. Rámy Aeron mají výrazný sloping a technologii RRT.
 

 

Reduced Rear Triangle – krátká zadní stavba a výrazně zmenšený zadní rámový trojúhelník se podílí na
maximální boční tuhosti systému a na dokonalém přenosu síly jezdce do pohybu vpřed. Sedlové vzpěry,
které jsou oproti klasické konstrukci „položené“ pod ostřejším úhlem, garantují maximální komfort bez
ztráty energie. Tyto velmi subtilní zadní vzpěry mají navíc speciální profilaci, díky níž rám disponuje výbornou
schopností absorbovat vibrace.
 
 
Bi-axiální spodní rámová trubka zvyšuje svou profilací pevnost v namáhané části u hlavové trubky.
Vertikální zploštění v oblasti středového složení je provedeno na maximální šíři pro dosažení vysoké
účinnosti přenosu síly do pohybu vpřed. 
Hlavová trubka 1 1/8“ – 1 1/2“ ze speciální kombinace slitin dodává kolu maximální možnou pevnost a velmi 
spolehlivé vedení směru. Pevnější tapered vidlice je dokonale napojená na hlavovou trubku a tvoří tak jeden 
designový celek. Díky této konstrukci je oblast hlavové trubky tužší, kolo má lepší stabilitu ve vysokých 
rychlostech, řízení je přesnější a kolo se tak lépe ovládá.
 

Aeron Disc 

Rám vychází z modelu Aeron a má přepracovanou geometrii pro maximální univerzálnost tohoto kola. 
Aeron Disc nabízí vyšší míru stability, klidnější jízdní projev, dostatečný prostor pro osazení širšími plášti 
až do 30 mm. Karbonová vidlice má vnitřní vedení hadičky. Hydraulické kotoučové brzdy poskytují brzdný 
výkon a citlivost dávkování za jakýchkoliv povětrnostních podmínek. Disková verze Aeronu je ideální 
všestranné kolo na najíždění tréninkových kilometrů i na dlouhé pohodové výlety.
 
Pyramidová hlavová trubka se spodním ložiskem 1,5“ kombinuje nízkou váhu klasického hlavového složení 
(horní miska) s tuhostí 1,5“ konstrukce. Díky této konstrukci je oblast hlavové trubky tužší, kolo má lepší 
stabilitu ve vysokých rychlostech, řízení je přesnější a kolo se tak lépe ovládá.

 

 

optimalizace PageRank.cz