RAZZER7

 
Zabroušení a kytování svárů v oblasti hlavy dodává rámům ze slitiny P6 Ultralite „karbonový vzhled“. Rámy z této
slitiny mají trojitě zeslabované trubky a pyramidová hlavová trubka má spodní ložisko 1,5“ pro maximální tuhost 
a přesnost řízení kola.

 

  

Rám na první pohled zaujme propracovanou konstrukcí. Hlavní rámová trubka je tvarována pomocí hydroformingu a
svou výraznou Bi-axiální profilací umožňuje dokonalé napojení u středu a u pyramidově tvarované hlavové trubky.
Tím je dána výborná torzní tuhost rámu a dokonalý přenos energie jezdce. Závodní XC geometrie je konstruována
pro 100 mm zdvihu vidlice. Prohnutí sedlové trubky umožnilo zkrácení zadní stavby. Kratší rozvor tak spolu s
ostřejšími úhly vede k lepší ovladatelnosti a hbitosti kola. Nižší střed pak garantuje stabilitu, přilnavost a kontrolu
nad kolem v každé situaci. 
Rám doplňují elegantní Post Mount patky.
 
 
Technologie VFHS kombinuje plochou zadní vidlici typu planžety a speciálně tvarované a zeslabované zadní
vzpěry s malým průměrem „S-bend“. Tato kombinace umožňuje propružení zadní stavby ve vertikálním směru
při zachování maximální boční tuhosti.Designovou lahůdkou je napojení horní rámové trubky na zadní vzpěry. 
Horní rámová trubka je směrem k sedlové trubce výrazně zploštěná, obíhá kolem sedlové trubky a plynule se
napojuje na zadní vzpěry. Důvodem pro toto řešení není jen designová originalita rámu, ale především zlepšení 
jeho jízdních parametrů. 
 
„Uzavření“ sedlové trubky ve výrazně rozšířené horní rámové trubce a větší rozteč zadních vzpěr se podílí na
zvýšení torzní tuhosti rámu. Naopak vertikální zploštění horní rámové trubky v této oblasti se podílí na lepší
schopnosti rámu absorbovat vibrace. Precizní technické provedení podtrhují zabroušené spoje.Celková
propracovanost rámu je podtržena grafickým designem probíhajícím přes tyto partie rámu.

 


optimalizace PageRank.cz