RAZZER9 - RAZZER7

Novinka 2017 

Náš nesmírně ambiciózní projekt měl za cíl vyrobit rám z hliníkové slitiny, který bude poskytovat pohodlí blízké 
karbonovému rámu. Vycházeli jsme z vlastního mnohaletého vývoje systému PELL’S Medium Tail. 
Nově řešená unikátní zadní stavba u modelů z materiálů P6 a 6061 dodává rámům exklusivní jízdní vlastnosti i
vzhled. Planžetové seat stay o tloušťce pouhých 12 mm v kombinaci s plochou zadní vidlici typu planžety 
přispívají k absolutnímu pohodlí rámu. Tato kombinace umožňuje propružení zadní stavby ve vertikálním směru
při zachování maximální boční tuhosti. Rámy 2017 mají nově umístěný postmount na chain stay uvnitř zadního
rámového trojúhelníku.
 
 
Razzer 2017 má novou velmi elegantní a subtilní horní rámovou trubku, jejíž tvar a profilace se podílí na dalším 
zvýšení komfortu jezdce. Designovou lahůdkou je její napojení na zadní vzpěry. Horní rámová trubka je směrem
k sedlové trubce výrazně zploštěná, obíhá kolem sedlové trubky a plynule se napojuje na zadní vzpěry. 
Důvodem pro toto řešení není jen designová originalita rámu, ale především zlepšení jeho jízdních parametrů. 
„Uzavření“ sedlové trubky ve výrazně rozšířené horní rámové trubce a větší rozteč zadních vzpěr se podílí na 
zvýšení torzní tuhosti rámu. Naopak vertikální zploštění horní rámové trubky v této oblasti se podílí na lepší 
schopnosti rámu absorbovat vibrace. Precizní technické provedení podtrhují zabroušené spoje. 
Celková propracovanost rámu je podtržena grafickým designem probíhajícím přes tyto partie rámu.
 
  
Rám na první pohled zaujme propracovanou konstrukcí. Hlavní rámová trubka je tvarována pomocí hydroformingu
a svou výraznou Bi-axiální profilací umožňuje dokonalé napojení u středu a u pyramidově tvarované hlavové trubky.
Tím je dána výborná torzní tuhost rámu a dokonalý přenos energie jezdce.Kratší rozvor tak spolu s ostřejšímiúhly
vede k lepší ovladatelnosti a hbitosti kola. Nižší střed pak garantuje stabilitu, přilnavost a kontrolu nad kolem v
každé situaci.
Rám doplňují elegantní Post Mount patky.
 
 
Technologie VFHS kombinuje plochou zadní vidlici typu planžety a speciálně tvarované a zeslabované zadní 
vzpěrys malým průměrem „S-bend“.Tato kombinace umožňuje propružení zadní stavby ve vertikálním směru
při zachovánímaximální boční tuhosti.Designovou lahůdkou je napojení horní rámové trubky na zadní vzpěry.
Horní rámová trubka je směrem k sedlové trubce výrazně zploštěná, obíhá kolem sedlové trubky a plynule se
napojuje na zadní vzpěry.Důvodem pro toto řešení není jen designová originalita rámu, ale především zlepšení
jeho jízdních parametrů. 
 
„Uzavření“ sedlové trubky ve výrazně rozšířené horní rámové trubce a větší rozteč zadních vzpěr se podílí na
zvýšenítorzní tuhosti rámu.Naopak vertikální zploštění horní rámové trubky v této oblasti se podílí na lepší
schopnosti rámuabsorbovat vibrace.Precizní technické provedení podtrhují zabroušené spoje.Celková
propracovanost rámu je podtržena grafickým designem probíhajícím přes tyto partie rámu.
 

 


optimalizace PageRank.cz