CRONO

Diskové modely Crono jsou součástí našeho ambiciózního projektu, který měl za cíl vyrobit rám z hliníkové 
slitiny,který bude poskytovat pohodlí blízké karbonovému rámu. Vycházeli jsme vlastního mnohaletého vývoje 
systému PELL’S Medium Tail. Nově řešená unikátní zadní stavba u diskových modelů Crono dodává rámům 
exklusivní jízdní vlastnosti i vzhled. Planžetové seat stay o tloušťce pouhých 12 mm v kombinaci s plochou 
zadní vidlici typu planžety přispívají k absolutnímu pohodlí rámu. Tato kombinace umožňuje propružení zadní 
stavby ve vertikálním směru při zachování maximální boční tuhosti.
 
 
Nejvyšší modely jsou osazeny velmi elegantním rámem, který díky technologii spodní rámové trubky již 
nevyžaduje navařenou výztuhu v oblasti napojení na hlavovou trubku (tzv. gusset). Rám tak získává nejen 
esteticky, ale šetří i další gramy hmotnosti. Nejvyšší modely mají zásluhou trojitě zeslabovaných trubek ze 
slitiny P6 Ultralite vynikající poměr výkon/váha.
 
Bi-axiální „Rhombus“ spodní rámová trubka zvyšuje svou profilací pevnost nejen v namáhané části u hlavové 
trubky.Vertikální zploštění v oblasti středového složení je provedeno na maximální šíři pro dosažení vysoké 
účinnosti přenosu síly do pohybu vpřed. 
 
 
U modelů s ráfkovými brzdami je použita VFHS (vertical flexible horizontal stiff) technologie kombinující plochou 
zadnívidlici typu planžety a speciálně tvarované a zeslabované zadní vzpěry „S-bend“. Tato kombinace také 
umožňuje určitépropružení zadní stavby ve vertikálním směru a podílí se na pohodlí rámu.
 

STRATUS

Pokud hledáte kolo na jízdu po městě, dojíždění do práce nebo jen na občasné vyjížďky bez sportovních ambicí,
jsou zde modely STRATUS. Kola STRATUS jsou určená pro jezdce preferující pohodlí a jízdní komfort,kteří žádají
kompletně vybavené kolo.Všechny modely mají kvalitní duralový rám z Al 6061,osvědčenou trekkingovou geometrii
a využívají stejně vyspělých konstrukčních řešení jako modely Crono. Všechny modely jsou už z výroby vybaveny 
kvalitními blatníky SKS,nosičem, předním a zadním LED světlem umožňujícím užívat světlo na jedny baterie po 
dobuaž 320 h (při běžném režimu jízdy minimálně na jednu až dvě sezóny). 
 
 
Bi-axiální „Rhombus“ spodní rámová trubka pro zvýšení pevnosti v namáhané části u hlavové trubky.Vertikální 
zploštění v oblasti středového složení pro dosažení vysoké účinnosti přenosu síly do pohybu vpřed. 
 
 
VFHS (vertical flexible horizontal stiff) technologie kombinující plochou zadní vidlici typu planžety a speciálně 
tvarované a zeslabované zadní vzpěry „S-bend“. Tato kombinace umožňuje propružení zadní stavby ve vertikálním
směru při zachování maximální boční tuhosti. 

 


optimalizace PageRank.cz