F7

 
Rám F7 má mnoho unikátních řešení. Hlavním je použití souosého čepu zadní stavby a pevné zadní osy, díky 
nimž celé kolo výrazně získává na jednoduchosti a pevnosti.
 

Celá zadní stavba je masivní a velmi odolná. Díky pokročilému přepákování a velmi citlivě nastavenému tlumiči,
jehož charakteristika byla firmou Sram přesně vyladěna pro křivky RATIO tohoto rámu, je celý systém pružení 
velmi přesný. Kolo velmi dobře akceleruje, má trvale velkou přilnavost, ze které plyne komfort a jistota ovládání
ve všech režimech jízdy. Tato konstrukce (112 mm zadního zdvihu) umožňuje plně aktivní pružení při záběru pedálů
a funkce pružení zůstává aktivní i při brzdění. 
Pyramidová hlavová trubka se spodním ložiskem 1,5“ kombinuje nízkou váhu klasického hlavového složení 
(horní miska) s tuhostí 1,5“ konstrukce. Díky této konstrukci je oblast hlavové trubky tužší, kolo má lepší stabilitu
ve vysokých rychlostech, řízení je přesnější a kolo se tak lépe ovládá. Všechny modely jsou osazeny vidlicí se 
zdvihem 120 mm a dvojpřevodníkem.
Designovým doplňkem jsou čepy eloxované do barvy rámu. 

optimalizace PageRank.cz